mandag den 7. marts 2016

Pailletfrakke fra Prada Resort 16


Jeg har haft en både god og lidt hård weekend på den måde, at jeg er kommet hjem fra Fanø til Aarhus efter opgaveskrivning, hvor jeg har hygget med Bjarke og også været ude at spise med hans familie i går, men jeg har også været usandsynlig træt og smadret. Jeg tror, at det er opgaven, der har slået mig ud, men jeg har simpelthen kunnet sove og sove og sove og stadig ikke følt mig veludhvilet. Jeg står op, men allerede et par timer efter kan jeg ikke andet end tænke seng, nu. 
Anyways, forhåbentlig fortsætter det ikke. 
I dette indlæg får I endnu et look fra resort-kollektionerne - denne gang Prada. Den sorte paillet-frakke finder man dog en lignende udgave af hos Calvin Klein dette forår, og Prada har lavet en hvid udgave i sin ss-kollektion. Pailletter til foråret er altså tres chic, og bygger videre på ideen om at bytte rundt på sæson-traditionerne. Prada var all about forårs-pasteller i foråret, og her til foråret skal man til gengæld hoppet i pailletter og efterårsfarver!
Nederst finder I en udgave af paillet-frakken i sølv...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar