onsdag den 16. marts 2016

Theme: The couch or the sofa


Så er der endnu et inspirationsindlæg... med sofaen i centrum...
Jeg ked af at jeg har så lidt med på bloggen iøjeblikket omkring min egen stil og outfitsbilleder og den slags. 
Det handler nok om, at jeg er meget lidt interesseret i at shoppe tøj for tiden og egentlig ikke tænker så meget over, hvad jeg tager på om morgenen eller i hvert fald tænker jeg ikke, hov, jeg skal have et billede af det. 
Jeg har kigget i butikker et par gange i den sidste måned, men jeg har fx ikke været på nogen online shoppesider i virkelig lang tid. Måske skal vi tilbage til det gamle år? Jeg har ikke haft lyst... Jeg lever lige nu et liv, hvor jeg alt for sjældent er sammen med mennesker, hvor mit udseende betyder noget (dvs. jeg studerer hjemmefra og ser nogen gange ikke andre end Bjarke (og måske de handlende i den lokale Rema)), så mit behov for smart tøj er ikke så stort. Når jeg går rundt herhjemme, så er til blødt tøj og eklektiske blandinger af det første-det-bedste i tøjbunken. Når jeg en gang i mellem overvældes af behovet for "nyt" og tænker min garderobe er ubrugelig, så finder jeg ikke noget i butikkerne, som jeg gider bruge penge på. 
Jeg er stadig interesseret i mode, men det bliver mere andres stil samt "modeverdenen" mere end min egen stil. Den er lige nu sat på automatpilot, og måske det skal blive sommer igen, før jeg gider gøre mig umage igen?! 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar