tirsdag den 12. april 2016

Cropped knit sweaters from Dior


Diors cropped sweater er ikke bare populær i bladene. High street-buikker har også taget ideen til sig, og man kan se forskellige versioner af Dior-strikken hos blandt andre H&M. Når man kan se, at Dior er den direkte inspiration, så er det fordi, kopierne også har bølgeudskæring på maven.
De korte toppe - især når de samtidig er lidt oversize - kan bruges til at balencere ens krops proportioner. Den enkelte skal nok prøve sig lidt frem, men det kan være virkemiddel til at skabe længere ben og fladere maver... men man kan også få den omvendte effekt afhændig af styling... ja, og kropstype. 
Jeg kan godt lide faconen, men på mig selv ville jeg style den sådan, at jeg ikke behøvede at vise mave, da jeg ikke kan se et scenarium, hvor jeg har brug for at tage en sweater på, men ikke fryser min mave, hvis den er delvis bar. Jeg lider helst ikke alt for meget for skønheden. Slet ikke, når der er en anden vej!
Trøjen kommer i flere farver.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














































Hvid:


































Sort:

















Rød:










Ingen kommentarer:

Send en kommentar