tirsdag den 26. april 2016

Danske Mathilde Brandi i tysk Harper's Bazaar


Den danske model Mathilde Brandi er virkelig køn. Jeg havde egentlig forhåbninger om en lidt bedre kampagnesæson for hende dette forår - efter en resort-kampagne for Céline over vinteren og en god catwalksæson forinden, men jeg har ikke set meget til hende.
 Hun gik heller ikke så mange shows under moderugerne i februar/marts, men nu må vi se næste sæson. Hun har et virkelig flot ansigt inkl de der store tætte øjenbryn, jeg vist aldrig helt holder op med at beundre. Hun er dog så vidt jeg ved lidt lavere end mange catwalkmodeller, og hendes proportioner gør, at hun måske aldrig bliver en af de modeller der går 50+ shows under modeugerne. Med et ansigt som hendes burde hun nu stadig få masser af arbejde. Jeg krydser fingre for nogle flere high profile high fashion jobs fremover. En modeserie i Harper's Bazaar Germany er ikke dårligt. De bruger altid kun gode modeller. At modeserien her så ikke lige er den mest spændende, er en anden sag. Vi får set en masse af sæsonens hvide styles..


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET








Ingen kommentarer:

Send en kommentar