søndag den 1. maj 2016

Briller part 3


Det føles som om briller aldrig har været mere hotte modemæssigt, og at kreativiteten er stor på brillemarkedet i øjeblikket. Måske er det bare mig, men om ikke andet er der i hvert fald dejligt mange modeserier, hvor modellen har briller på, og det er da dejligt, når nu der er så mange mennesker, der har brug for briller. Jeg har selv gået med briller hele min barndom, før jeg gik over til kontaktlinser og så lidt tilbage til briller igen, men jeg var så heldig at mit syn korrigerede sig selv, sådan at jeg i starten af 20'erne ikke længere behøved hverken briller eller kontaktlinser.  
Jeg plejede at hade briller. Jeg kunne aldrig finde briller, jeg kunne lide, og jeg hadede følelsen af briller, men for tiden er mit had mindsket, og jeg tager mig selv i at finde mange briller seje og cool. Crazy times! Det er ikke alle briller nedenfor, jeg er vild med, men jeg ville gerne have lidt forskelligt med, så der er noget for alle?!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar