lørdag den 14. maj 2016

På Fanø i shorts og tynd strik


Et par billeder fra Fanø fra sidste weekend. Vejret var skønt, men det blæste lidt, så jeg hoppede i shorts og t-shirt, men men en tynd strik udover, som jeg tog af og på flere gange i løbet af dagen. 
Jeg kan ikke huske, hvor mine shorts er fra. Det er nok H&M, men de er et par år gamle. Den sorte striktrøje er ikke så gammel. Fra julen eller først i januar, tror jeg. Den er fra Envii. Skoene er cirka 5 år gamle og fra New Look. Det har taget et par år at gå dem til... det lyder mærkeligt med et par små sandaler, men jeg fik supermange vabler til at starte med. Jeg var overrasket over, at jeg kunne have dem på en hel dag på Fanø uden problemer. Jeg synes, de er søde, så det var dejligt, at de pludselig fungerer for mig. Solbrillerne er 3-4 år gamle, tror jeg, og fra Monki, så vidt jeg husker. Det er godt gået for et par billige solbriller i min varetægt. Solbriller plejer at gå i stykker for mig, hvis jeg ikke når at glemme dem et sted, men disse holder indtil videre skansen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar