onsdag den 4. maj 2016

Sort transparent kjole fra Gucci


Bjarke var så sød at lege mode med mig i dag på den måde, at vi gennemgik alle (!!) kjoler i indlægget herunder fra Met Gala. Vi  (hans ide) gav dem alle 1-5 point efter pænhed - kjolerne; ikke personerne. Vi var ikke altid enige, og jeg fandt ud af, at Bjarke var ret kritisk over for en del ting... Fx fandt jeg ud af, at en kjole som denne transparente Gucci-kjole er et absolut no-go for ham. Han hadede alle de kjoler med transparente skørter (eller transparente detaljer i det hele taget), og det værste var, når man kunne se "mormor"-trusser indenunder. 
Jeg kan egentlig godt lide det, men synes måske, at jeg begynder at ramme et mæthedspunkt, da den styling har været meget brugt både på catwalken og den røde løber i de senere år, men jeg synes ikke, at det er grimt. Faktisk synes jeg transparente materialer er en fin måde at gøre et look knapt så tungt og robust samt at være både tildækket, men stadig vise lidt hud. Og jeg er modsat Bjarke glad mormortrusse-stilen. Det er dejligt retro.
Nu ved jeg dog, at jeg ikke skal trække i en kjole som denne for at imponere Bjarke. I indlægget her kan I udover kjolen se lidt forskellige måder at "style" en gennemsigtig kjole, hvilket i nogle tilfælde betyder at undlade undertøj... 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET









































´

Ingen kommentarer:

Send en kommentar