mandag den 27. juni 2016

Colorful Gucci dress with birds



Jeg har en af de dage, man bare skal igennem - hvilket er sværere, når man er inviteret til fest og egentlig har glædet sig, men lige nu gerne bare ville bruge dagen i fosterstilling udelukkende afbrudt af et glas cola i ny og næ og noget fedtet mad. Jeg har ikke nogen decideret grund til mit humør i dag, men det er bare ikke i top.
Når man ikke er i tophumør, så skal man gå modsat modemæssigt (ikke på mig selv - jeg finder så meget noget kedeligt mørkt tøj frem til festen...suk) og se på nogle pretty dresses. Det bliver ikke mere fint og uskyldigt end denne Gucci kjole med blomsterprint og fulge på brystet. Der er noget ungpige-fin-de-siecle over kjolen, og jeg ved ikke, om kjolen hører til en fest eller på en blomstereng med en krans i håret. Both will do, I suppose.
Jeg tror ikke, at jeg bliver i tiptophumør, men nu vil jeg ser resten af kjolerne herunder og håbe på det bedste.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar