onsdag den 29. juni 2016

Hvid hørkjole fra Céline


Der var mange hvide looks hos Céline i denne sæson og her er en af kjolerne; nemlig denne hvide kjole i hør. Jeg kan godt lide detaljen foran, hvor lynlåsen er dækken ti centimeter omkring brystet af en lap med knap (!). Kjolen gør sig godt på billederne, og den er vældig brugbar og praktisk sådan umiddelbart, bortset fra at hvidt tøj er en bitch og at hør krøller,..og den sikkert skal renses på renseri, fordi dyrt tøj aldrig kan vaskes i vaskemaskinen. 
Den er svær at style. Den er fin til de høje slanke modeller, man den ville ikke klæde mig - for meget stof, for langt skørt. Jeg vil komme til at se mere robust ud og meget ældre, tror jeg. Jeg kan dog sagtens se lidt mere modne kvinder i kjolen. Kvinder i 50'erne og 60'erne, der gerne vil være smarte, men også have noget, der dækker lidt. Eller høje kvinder.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



































Ingen kommentarer:

Send en kommentar