onsdag den 8. juni 2016

Pink dream by Gucci


Guccis Alessandro Michele vandt til cfda i forgårs prisen som bedste internationale designer, og det er velsagtens også fortjent, for han har været mere talt om og haft flest positive omtaler end de fleste, han har sat moden i en ny retning væk fra minimalismen og blevet en overnight-superstjerne i modeverdenen efter år som mindre kendt assistentdesigner i kulissen. Hans design er ikke sexet Gucci som med Tom Ford eller sensuel stærk og voksen kvinde som hos Frida, men mere en lille quirky tullepige, man forestiller sig lever i en fantasiverden fuld af bøger og en måske en sommerfuglesamling? Men ikke desto mindre er det en meget inspirerende og dragende verden, og en pige, der ligger tættere på mig end de sexede damer of yesteryears, selvom jeg trods alt klæder mig lidt mere simpelt og kun en gang i mellem er ligefrem quirky. 
I dette indlæg er det dog lidt af en candy floss fantasi, vi skal se på. En transparent maxikjole i Barbie-pink. Her bliver den serveret fra quirky til hot babe, fra country girl til cool girl.. Og selvom den ikke ligefrem er min stil, så er der trods Barbie nok i mig til at nyde en masse pink på billeder!


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar