torsdag den 18. august 2016

Runway trend aw16: Kapper



Dette er nok en af de tendenser, hvor man kan være sådan lidt.. er der ikke kapper hvert år? 
Der var desuden også masser af andre typer frakker og lignende! True. Helt true. 
Jeg har dog alligvel lagt mærke til kapper i rigtig mange kollektioner, så derfor får I dette tendens-indlæg. Måske bliver kapper ekstra stort i år?
Kappen kan være simpel og mørk eller opsigtsvækkende og helt unik. Det bestemmer man selv, hvis man vil følge modehusenes bud.
 Det praktiske ved kapper er, at de kan passe over al slags tøj. Fx har jeg nogle tykker vintertrøjer, som ikke helt kan være i nogle frakkers smalle ærmer. Her kan en kappe være meget smart. Omvendt så skal jeg hilse at sige, at kapper er ret uduelige sammen med en rygsæk og selv små skuldertaske er upraktiske over et slag. Der skal man måske bruge en gammeldags håndtaske. Da jeg tit rejser med oppakning eller bruger en rygsæk, så er kapper nok ikke lige min ting..

Øverst har vi Prada, Gucci, Mulberry og Valentino

 SE ALLE EKSEMPLER EFTER HOPPET

 ^Missoni/ Marc Jacobs/ Fendi/ Alberta Ferretti

 ^Giorgio Armani/ Dsquared2/ Salvatore Ferragamo/ Tommy Hilfiger

 ^Dries Van Noten/ Erdem/ Sonia Rykiel/ Roberto Cavalli

Ingen kommentarer:

Send en kommentar