onsdag den 17. august 2016

Runway trend aw2016: Dynejakker


Puffede, varme og sporty dynejakker var overraskende mange steder i efterårets kollektioner - og det mange af de mest eksklusive modehuse, men ikke mindst mange nyere "it"-designere og brands som Marques Almeida, Courreges og Acne samt "new" Balenciaga, så det kunne tyde på, at vinteren byder på mange varme og praktiske modehits? Ikke dårligt, hvis man spørger mig, der i øvrigt har en varm puffet dyneagtig frakke, jeg er gået rundt med i flere år. Min har dog ikke de moderigtige syninger/mønstre, der inddeler puffet i områder...
Anyways, før jeg gør det endnu mere pinligt for mig selv på grund af manglende ordforråd inden for tekstil og design, så lad os se eksempler fra catwalken.

Øverst har vi Balenciaga/ Acne/ Iceberg/ Louis Vuitton

SE ALLE EKSEMPLER EFTER HOPPET

 ^Sonia Rykiel/ Marques' Almeida/ Emilio Pucci/ Stella McCartney
 ^Burberry/ DKNY/ Carven/ Courreges

^Stella McCartney/ Marques Almeida/ Chanel/ Giorgio Armani

Ingen kommentarer:

Send en kommentar