onsdag den 17. august 2016

Which pants to keep?


Jeg var i COS i dag. Jeg gik egentlig kun derind for at lure lidt, for jeg finder ret sjældent noget i COS (det er tit lidt for minimalistisk til mig, og deres pasformer drukner jeg også tit i), så troede ikke, at jeg skulle gå derfra med hænderne fulde. Men jeg købte hele to par bukser, hvor jeg har lovet mig selv og Bjarke at levere et af dem tilbage, når jeg lige har besluttet mig for hvilke, jeg vil beholde. Meeeennnn... jeg elsker dem begge, 
Okay, så de er begge blå. Men derudover er det ene par lavtaljede og tætte om anklen - et par klassiske herrebukser. De andre er højtaljede, løse hele vejen ned og en smule stumpende foruden at være i fløjl - pænt 70'er retro. 
Jeg kan vildt godt lide begge og de kan jo også lidt forskelligt.

Jeg har prøvet at tage et billede af mig selv, hvor jeg først har det ene på og så det andet, men jeg ved ikke.. De ser ud på én måde på billeder; en anden måde i virkeligheden. Stadigvæk: Hvad er bedst?

 Ps. Vi ligger i flytterod lige nu, så der er færre møbler, men mere rod på gulvet, sorry!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar