tirsdag den 20. september 2016

Emmy 2016-red carpet dresses



Søndagaften var der Primetime Emmy-uddeling i USA, der jo fik lidt dansk krydderi, da Susanne Bier vandt for bedste instruktør af en mini-serie. Sejt. Derudover var danske Stephanie Corneliussen med på den røde løber, da hun har en større rolle i den Emmy-vindende serie Mr. Robot. 
Jeg har fundet billeder fra den røde løber. Jeg har taget rigtig mange med, men der mangler sikkert også nogle stykker. Jeg har svært ved at udpege en favorit. Der var ingen, jeg die-hard elskede, men der var flere pæne kjoler. Den grønne Prada-kjole på Sarah Paulson, synes jeg, er rigtig flot og iøjnefaldende på en god måde. Jeg kan sjældent stå for grønt, og jeg kan godt lide snittet til Sarah Paulson. Udskæringen kan hurtigt blive vulgær, men er man høj, tynd og har små bryster, så bliver det elegant.
Jeg har set Sarah Paulson i rigtig mange ting gennem årene. Hun har været med i flere gode ting, men hun er aldrig blevet megaberømt. For lidt tid siden blev jeg overrasket over at opdage, at hun dater en ældre kvinde, Holland Taylor, en skuespillerinde på 73 år. Sarah Paulson er 41 år. Det ser man ikke så tit, men sejt nok. 

Sarah Paulson i Prada. Hun vandt en Emmy for sin rolle i American Crime Story.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Emilia Clarke (Game of Thrones)

^Tatiana Maslany (Orphan Black)

^Natasha Lyonne (Orange is the New Black)

^Ellie Kemper (Unbreakable Kimmy Schmidt)

^Kirsten Dunst (Fargo)

^Keri Russell (The Americans)

^Kerry Washington (Scandal)

^Minnie Driver

^Sophie Turner (Game of Thrones)

^Taraji P. Henson (Empire)

^Amy Poehler

^Claire Danes (Homeland)

^Portia Doubleday (Mr. Robot)

^Sarah Hyland (Modern Family)

^Tina Fey

^Alia Shawkat (Arrested Development; Search Party)

^Michelle Dockery (Downton Abbey)

^Anna Chlumsky (Veep)

^Emmy Rossum ( Shameless)

^America Ferrera (Superstore)

^Kristen Bell (House of Lies; The Good Place)

^Priyanka Chopra (Quantico)

^Julia Louis-Dreyfus (Veep)

^Emily Ratajkowski

^Maisie Williams (Game of Thrones)

^Shiri Appleby (UnReal)

^Laura Carmichael (Downton Abbey)

^Stephanie Corneliussen (Mr. Robot)

^Hannah Murray (Game of Thrones)

^Julie Bowen

^Grace Gummer ( Mr. Robot)

^Abigail Spencer (Timeless, Suits)

^Robin Wright (House of Cards)

^Carly Chaikin (Mr. Robot)

^Joanne Froggatt (Downton Abbey)

^Amanda Peet (Togetherness)

^Sofia Vergara (Modern Family)

^Mandy Moore (This is us)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar