fredag den 14. oktober 2016

30 billeder med briller


Så er det tid til lidt brilleservice igen, for jeg er stadig ret betaget af briller i modeserier. Jeg er selv tidligere brilleabe (!), da jeg som 3-4 årig fik konstateret en bygningsfejl. Det var til gengæld en af de bygningsfejl, der korrigerer sig selv, når man støtter det ene øje, så et par år efter jeg flyttede hjemmefra kunne jeg officielt  lægge brillerne på hylden. Det var rart, for jeg hadede alle briller af et godt hjerte, og mine øjne tålte ikke særlig godt kontaktlinser. 
Jeg er stadig ikke glad for briller til mig selv, men til nogen ser det sejt ud... Her er der lidt forskelligt; nogle pænere end andre, men jeg har taget mange forskellige typer med. Jeg tror, at hipsterbriller i dag ikke længere er hornbrillerne, men mere datamatikeren i 1980'ernes foretrukne? Normcore-brillen hitter også, tror jeg. Hos Gucci skal de dog være store, dekorerede og ornamentede... Der er noget for alle...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar