mandag den 31. oktober 2016

It's night season


Man kan godt mærke, at det er blevet mørkt udenfor tidligt, og at dagene generalt er blevet korte. Jeg kan egentlig godt lide mørke nætter, for det er nemmere at sove i mørke, men da jeg stadig ikke har særlig meget lys på mit værelse, så føler man sig hurtigt inaktiv. Jeg skal have sat en lampe op, og jeg har ikke umiddelbart nogen, som kan hjælpe mig.. Mine venner er ikke ligefrem de mest håndværkerkapable mennesker, og jeg har det heller ikke så godt med at spørge om hjælp, så det gør det heller ikke bedre. Jeg skal tage mig sammen til at finde en løsning, for der er ikke nok lys efter fire nu, og jeg har en stor loftslampe liggende på gulvet, der optager en del plads. 

Nå, det gode ved de kommende måneder og mørket er, at fester tager sig bedre ud om natten med levende lys eller lyskæder som dekoration. Jeg foretrækker også vinterfesttøjet frem for sommerfesttøjet - lidt mørkere, lidt mere sexet eller cool og stemningen passer nok også bedre til min personlighed.
Få evt lidt inspiration nedenfor. Alle billeder er taget i nattetimerne.. 


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar