mandag den 28. november 2016

Earrings: fancy jewellery


Det er næsten december. Alle decembers modeblade er næsten udkommet og i de fineste af modebladene er der altid fancy smykker. Smykker fra dyre smykkefirmaer, der bruger diamanter og guld og andre dyre ædelstene. 
Modeserierne er altid lidt kedelige - i hvert fald ens i looket. Smukke og rene ansigter - måske med lidt sort om øjnene på den glamourøse måde, men ikke noget alt for weird og vovet. 
Da jeg ikke ligefrem er i målgruppen for åndssvagt dyre smykker - faktisk går jeg ikke rigtig med smykker - så er modeserierne heller ikke rigtig henvendt til mig. 
I dette indlæg kan I se, om modeserierne er henvendt til jer? Falder I bagover af benovelse, når I ser diamanter? Drømmer I om fine ædelstene? 
Billederne og modellerne på dem er selvfølgelig smukke - det er slet ikke det, men smykkerne er hovedpersonerne, så ens begejstring for billederne følger ret meget ens begejstring for smykkerne. I indlægget her har jeg især udvalgt billeder med øreringe - mit favoritsmykke (til andre).


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar