onsdag den 9. november 2016

Kjole fra Gucci i tyrkis med fugle foran og flæset multifarvet skørt


Jeg har været deprimeret hele dagen efter amerikanernes valg. Der er muligvis silver linings i valget, men lige nu kan jeg kun være skuffet og ærgerlig over alt, hvad det valg repræsenterer - for kvinder, for miljøet, for minoriteter, for sundhed og verdensfreden. Jeg er personligt allermest ærgerlig over, at det glipper for USA at vælge deres første præsident. Symbolsk ville det have betydet helt ekstremt meget for mig. Derudover er jeg ked af de på vegne af vores smukke planet, der ødelægges i disse år. Sidst, men ikke mindst frygter jeg for en Putin-Trump-alliance og alle de freds- og handelsaftaler, vi har lavet gennem årene, der gør os alle afhængige af hinanden og loyale. Brexit og Trump - sikke et år.
Så hvad kan man gøre, hvis man vil glemme verden kort, mens man man kommer sig? Ser på de mest farvestrålende, glade kjoler, man kan finde, og heriblandt finder man denne kjole fra Gucci. Lad os glemme, at det kun er the Trumps of the world, der har råd til kjolen og i stedet bare tage farverne ind.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar