lørdag den 21. januar 2017

B/W: Fantasy Fashion



Jeg har set en masse om USA i dag: Trump er blevet præsident officielt nu, og verden prøver at finde ud af, hvad det kommer til at betyde, og jeg prøver at finde ud af, hvem i verden, der så lyder mest fornuftigt, og hvad jeg selv tænker, føler, håber, frygter. Jeg er ikke glad, men er han monstro så meget værre end så mange andre republikanere indenrigspolitisk i USA? Og hvad mon hans internationale politik reelt kommer til at være? Tænke tænke tænke..

Det er godt, at jeg kan slippe tankerne lidt fri, når jeg kigger på pæn mode og flot tøj, så lad mig her vise jer noget ultrafancy haute couture dreamlike fashion i sort og hvid. Det er flot, og man glemmer alt om Trump!!!


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar