lørdag den 21. januar 2017

I love horses. All horses.


Jeg går mange ture med min mor her på Fanø, og det bedste er, når vi se dyr. Mange af dyrene er vilde og vi kan ikke komme helt tæt på, så derfor er det allerbedste, når vi går forbi nogle heste, og de kommer hen og snakker med en. Det er så fedt, at heste godt gider at være sammen med mennesker. Ikke kun for at få godbidder. Det synes jeg egentlig er ret vildt. 
Jeg vil gerne selv have en hest en dag. Sooner rather than later. Jeg red som pige, men stoppede, da klikerne blev for meget for mig på rideskolen, og håndbold begyndte at tage mere af min tid. Jeg måtte vælge og valgte håndbolden dengang. I dag har jeg intet med håndbold at gøre - mit knæ er dårligt, og jeg gider ikke se håndbold i fjernsynet, men jeg er stadig virkelig glad for heste. De er så dejlige at være sammen med. Jeg savner mere bare at være sammen med heste end ridningen, men det er nu også dejligt at ride. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar