lørdag den 4. februar 2017

Goats are the GOAT!!!


Dette er muligvis mit yndlingsindlæg ever! Jeg er vild med geder, og jeg vil så gerne have min egen ged.. eller et par stykker, så de har venner. Jeg følger rescue goats, goats of anarchy, boo chases og rancho relaxo på instagram - alle folk, der redder geder fra døden (sygdom, slagtning, aflivning) og passer på dem i gode omgivelser, mens de filmer sjove episoder med de søde dyr til til glæde for deres følgere. Jeg er vild med dem. 
Geder er sjove og søde og kloge og dygtige, og det gør dem til et sjovt dyr at være sammen med. Personligt har jeg mest været sammen med geder i zoologiske haver lignende, hvor de har klappegeder, og det er altså altid et hit hos mig. Jeg elsker, at geder kan balencere helt vild godt, kan lide at hoppe op på alt muligt og hopper og danser på den sjoveste måde. De bider i alt og spiser næsten endnu mere, så man skal være opmærksom på alt, og det kræver formegentlig god, solid indhegning at holde skik på dem? 
Anyways, jeg ønsker mig brændende en ged, når jeg forhåbentlig engang kommer til at bo et sted, hvor det giver mening. Indtil videre må jeg nøjes med geder i zoo samt at se dem foreviget på disse vældig fine modebilleder, hvor især kid i favn er et populært motiv!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar