onsdag den 22. marts 2017

Buzz Cut



Den helt korte buzz cut er stadig in style, måske gjort hot igen med Kristen Stewart nye hår? Jeg ville aldrig selv turde - faktisk forbliver mit hår nok langt indtil det falder af. Jeg har stadig korthårstraumer fra min barndom, hvor jeg altid var den lidt kluntede korthårede pige med briller, der godt kunne mærke, at det var de spinkle langhårede piger i klassen, som var populære og jeg kæmpede med følelsen af afvnisninger i mange år. Jeg ville ønske, at jeg kunne gå tilbage til barndommen og own it lidt mere. Når jeg ser billeder fra dengang, så jeg føler jeg stor ømhed for mit yngre jeg og stolthed af mit quirky, geeky look:) Men anyways, jeg prøvede kort hår igen tilbage i 2008, og jeg havde det ikke godt med det. Jeg følte mig ikke pæn nok, så nu klamrer jeg mig til mit lange, tynde, spaltede hår:) 
Jeg er stadig helt vild med andres korte hår og altså også buzzcuts. Jeg laver historier i mit hoved om disse piger, hvordan det må være at være en sej, korthåret pige med selvtillid, der har coolness to spill. Her kan I billeder af forskellige kvinder med buzzcut - fra feminine ansigter til androgyne tomboys. Alle er seje. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar