torsdag den 30. marts 2017

It's my birthday...


Jaaaa, jeg har fødselsdag. Ikke at selve detat-blive-ældre er fedt, for jeg har altid major age crisis (siden jeg fyldte 20 - jeg er horrible), men jeg kan godt lide gaver, blomster, kærlighed og alt det andet fine, der følger med, når man bliver fejret. Der skal være lidt optur over at nærme sig alderdommen... :) 

Jeg fik flot morgenbord i dag, men nu kæmper jeg så med at komme videre med mit åndssvage speciale, der skal afleveres på mandag. Jeg troede, jeg ville sidde limet til skærmet i den sidste uge optil afelvering, men jeg tror ikke, at jeg i denne omgang får den der følelse af "skal-lave-opgave-hele-tiden", og jeg tror, at jeg kommer til at aflevere med følelsen af, at der var meget, jeg ikke fik gjort. Jeg håber dog alligevel, at opgaven bliver god. At censor og vejleder kommer til at "hygge" sig lidt med læsningen. Det er jo nok de eneste, der kommer til at læse det færdige produkt. Andre har fået lov til at læse med under processen, og der er sikker et par stykker, der derfor er nervøse på mine vegne, fordi de kun har læst kladder. Anywhoodles, jeg er snart færdig, men jeg skal altså bruge min fødselsdag på at nå i mål. Åh jeg ville hellere bruge dagen på at drikke hvidvin...

Billedet her er et par uger gammelt, og jeg glæder mig til at bliver færdig med specialet (mandag!!!!!) og i gang med at røre mig lidt igen (ovenpå sidde-foran-skærm-arbejde og mors-gode-mad, så bliver man lidt ekstra tung i det, og så kan måske ikke helt bære de små skørter, jeg ellers så godt lide.. ej, jeg ligner sgu nok mig selv, men jeg troede, at Bjarkes år i Kina ville betyde, at jeg tabte mig, fordi jeg ville spise sundere, men nej...). Outfittet her er et rigtigt secondhand møder udsalgsoutfit. Nederdelen blev købt på udsalg i H&M, hvilket betød at den kostede en 50'er eller noget i den dur. Cardiganen kostede også en 50'er på et loppemarked. Den er fra Stine Goya og har sikkert været ret dyr fra ny, men den var til gengæld også godt slidt med lidt falmede farver og en manglende knap. Jeg kunne nu godt lide den, og på billedet ser den fin ud.

2 kommentarer:

  1. voilì-voilà - 19 forever! I love you, happy Birthday. You da only Asha Terne in this world. Hejhej

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej den har ikke udgivet mit svar (den? tjahh).. Men altså, tak, du er den bedste og eneste og alligevel også den bedste selv hvis der var flere claudette babels in the world!!!

      Slet