fredag den 24. marts 2017

Shades: 30 solbriller


Ej, det er nogle dejlige forårsdage lige nu. I går gik jeg en lang tur, og i dag sad jeg udenfor og skrev en kladde til et afsnit i mit speciale. Både i dag og igår har brugt mine solbriller, for solen har været brændende og skarp. Det er dejligt at mærke solen mod huden, men det er også rart at kunne se noget!
Det minder mig om, at det derfor er ved at være tid til at tænke på solbriller. Jeg har fundet en masse cool billeder af fede solbriller, som alle er ret forskellige. Der er retro og futuristisk, elegant og street, uglycool og pretty osv. Jeg køber som regel billige solbriller i H&M, Monki og lignende, men det er rart at have lidt forskellige at vælge imellem... og have et par klar, når et af de andre går i stykker eller glemmes..

ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar