onsdag den 26. april 2017

Black dresses // fantasy fashion



Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været en blot smule "dullet" op. Selv i weekenden hvor den stod på 3 x besøg + vino, stod den på herrebukser og zero makeup.
Jeg kan ikke rigtig se mig selv for tiden i hæle, med læbestift og fancy tøj, men jeg håber lidt på, at jeg alligevel finder lidt indre glamour frem, når jeg om en uges tid drager mod Beijing, og Bjarke inviterer mig ud på fancy cocktailbarer, hvilket han har lokket med. 
Siden jeg er minus fancy, så tager jeg jer med dette indlæg med helt over i den anden grøft og viser over the top fancy fantastical kjoler. Fælles for dem er, at de er sorte, hvilket giver et lidt eery, dreamyscary feel.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar