fredag den 7. april 2017

Et Fra-Bjarke-look


Jeg fik dette fine sæt fra Isabel Marant Etoile af Bjarke i julegave, og jeg har faktisk haft det lidt gemt  i mit skab.. måske til foråret eller til en begivenhed eller et eller andet, fordi det var så fint og dyrt, at jeg havde svært ved bare at gå med det til hverdag... jeg havde det derfor først på for første gang til min fødselsdag i sidste uge og så igen i tirsdags. Nu har jeg gået i nederdelen en del siden, så nu er der taget hul på det. Man skal huske at bruge sit fine tøj, så det ikke ender med at hænge i skabet til det er blevet fuldstændig umoderne?!! Jeg kan rigtig godt lide mønstret, og farverne og så er nederdelstypen rigtig rar og pæn!
Min cardigan er fra COS og en absolut favorit. Skoene er fra Adidas. Neders har jeg så overtøj på også i form af Zara-jakke og et tørklæde fra.. det kan jeg ikke huske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar