tirsdag den 11. april 2017

Guccis røde jakke med pink sløjfebånd


Dette look har været meget populært i modebladene, og jeg synes, at det er så helt utroligt uklædeligt på en måde, hvor det faktisk bliver sjovt. Jeg synes, at det er sjovt grimt i forhold til bare grimt grimt. Der er knald på, og man kan ikke lade være med at kigge. 
Når jeg synes, at det er grimt, handler det rigtig meget om proportionerne... Jeg er ok med tendensen med store ærmer - det er muligvis heller ikke klædeligt, men det har jeg faktisk ikke så meget at indvende imod, for der er mange gode looks i øjeblikket med store ærmer. Sløjfens look og placering foran derimod samt lynlåsen og den høje hals i det massive læder gør jakken meget svær at sluge for mig. Den jakke er så grim, så grim. Nederdelens længde sammensat med leggins giver korte ben, og har man bare lidt lår, så går det helt galt med proportionerne på ens krop. Modellerne har heldigvis lange, tynde ben med meget lidt hofte, så det hjælper lidt på looket, men stadigvæk. 
Jeg er dog glad for at se looket i bladene - hellere grimt end kedeligt!!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar