fredag den 26. maj 2017

Mig og muren


Det var fedt at se den kinesiske mur, som overgik mine forventninger. Crazyvild udsigt og imponerende i sig selv. Jeg var især vild med at gå de steder på muren, som ikke var restaureret, fordi planter voksede vildt; der var dekorative ruiner og et mere rustikt udtryk, hvilket taler til mig. Og så var det også det højeste punkt, jeg var, så udsigten var helt fænomenal. Fantastisk!!!
Jeg var i hvid t-shirt, hvilket var en god ide, hvor solen var skarp, men jeg fik røde arme, da jeg havde glemt solcreme:( Mine Adidas gazelle sko købte jeg for 50 kroner på et loppemarked. De var i fin stand, men de klemmer lidt ved storetåen, fandt jeg ud af, efter 8 km på stejle trapper!
Mine elskede shorts på billedet har efterfølgende fået pletter på sig nogle uheldige steder, så jeg mig må se mig om efter nye shorts. Øv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar