onsdag den 24. maj 2017

Styles med "Thanks Girls" fra Stella McCartney


Jeg kunne godt se disse looks i Kina, for der er godt nok mange kinesere, der kan lide random ting på engelsk skrevet på deres tøj (også ofte ukorrekt nonsens-engelsk)... og de kan godt lide mærketøj. (Hvad der er fake og hvad der er ægte, ved jeg ikke, men jeg ser mange Gucci. Dior og Chanel-tshirts fra de seneste kollektioner på lidt random mennesker, men på den anden side er der pænt mange millionærer i Beijing, så hvad ved jeg.) Stella McCartney virker ikke så stor i Kina. Jeg ser ikke så mange tasker fra hende eller tøj for den sags skyld. Men anyways, de her styles ville altså passe rigtig godt ind i mange kinesers stil. Jeg kunne godt selv bruge et par af de forskellige styles, men er nok ellers ikke så meget på den sporty med print-bølgen, som så mange andre...jeg har taget alle de looks og styles med, hvor Thanks Girls er påtrykt.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar