mandag den 26. juni 2017

Freja Beha Erichsen i Vogue China


Det var dejligt, at opdage at den danske model Freja Beha pryder juli-måneds forside af Kinas version af Vogue, når jeg nu pt er i Kina. Freja er nemlig min yndlingsmodel - blandt mine favoritter, i hvert fald, og det er da også lidt cool at tænke på, et dansk ansigt pryder magasiner rundt om i hele Kina. Måske især fordi de fleste magasiner har kinesiske kvinder på forsiden. Freja er ligesom det eneste vestlige ansigt, der er fundet pænt nok (?) til en kinesisk forside i juli (måske sammen med Alicia Vikander, der er på den ene side af en af de andre magasiner). Jeg ved ikke, om man kan sige det på den måde, men whatever. Jeg købte bladet, og inde i bladet finder man altså denne lille modeserie. Jeg har set bedre med Freja, men jeg tager, hvad jeg kan få. Freja arbejder ikke så meget mere, men jeg kan godt lide hendes fortsatte evne til at få nogle fancy kampagner hver sæson og et par forsider af Vogue hist og her. Well done.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






Ingen kommentarer:

Send en kommentar