fredag den 2. juni 2017

My dopey smile and pretty clothes


I har her en blanding af OOTD og turistbilleder. Nice right? Jeg er faktisk i totalt mærkedyrt tøj. Bluse og nederdel er en julegave fra Bjarke og er fra Isabel Marant. Måske er det hendes etoile-linje, men det er dog stadig et lidt dyrere outfit end hvad jeg normalt går i. Skoene er fra Marni - købt på Trendsales billigt, men fra ny koster de sikkert mindst et par tusind kroner? Min taske er fra Bally - et andet high end mærke. Den er slidt og ser ikke længere så fancy ud, men jeg har også brugt den nærmest hver dag i de par år, jeg har haft den. Den er i øvrigt også købt på Trendsales, så jeg har ikke selv brugt alverden på tøjet. Min rygsæk har faktisk været det dyreste for mig selv, selvom den købte jeg også på udsalg. Den er fra Herschel. 
PÅ billederne er vi i området omkring Gulou og Sachihai i Beijing. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar