mandag den 19. juni 2017

Rød top og panties med fjer fra Prada


Dette look er pt et meget passende look varmemæssigt i Beijing, selvom folk nu ikke går lige så afklædt som i Danmark ved høje temperaturer. Der er pt 35-38 grader i Beijing (det er for meget for mig), og jeg får ikke brugt mine medbragte sweatre, cardigans og jakke. Kun sommertøjet.
Jeg ville nu ønske, at jeg kunne tage vejret med hjem til Danmark, for mens jeg synes, at det er alt for varmt her, så kunne et par dage på Fanø strand i 35 grader omvendt være rigtig dejligt:)
Dette look er lidt badetøj gone fashion, og jeg ved ikke, om det giver mening som badetøj eller sammen med sand, men man kan jo også gøre som Prada-stylisterne, som kombinerer med en skjorte under den røde top - se billeder længere nede i indlægget.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



































Ingen kommentarer:

Send en kommentar