tirsdag den 13. juni 2017

See the world through shades!


Summertime!
Det er nu, at man for alvor har brug for en god solbrillegarderobe. Jeg er typen, der har en håndfuld solbriller fra Monki, H&M osv. Jeg vil gerne have et par ekstra liggende, når et par bliver væk eller går i stykker, og jeg vil gerne have lidt forskelligt at vælge i mellem, fordi jeg bliver træt af at se ud på samme måde hele tiden.
Her er derfor lidt solbrille-inspo. Der er forskellige størrelser og typer og farver, så der ikke bare noget for enhver smag, men også noget for dem med mange forskellige "smage".
De fleste af dem vist her kan nok finde i dyre forretninger, men gør eventuelt som mig - bliv inspireret og køb noget "a la" i en high street butik nær dig:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar