lørdag den 14. oktober 2017

Saturday: Time for drinks and cocktails


For nogen er lørdag synonym med fest og fancy drikkevarer, og jeg kunne godt være på det hold, men faktisk ikke lige i aften. Jeg drak et par gin & tonics i går efter vin og likør, og jeg føler, at jeg har fået min ration denne weekend.. selvom jeg dog altid kunne drikke en af de lækre cocktails på St. Paul's Apothek i Aarhus, som er det absolut bedste sted at få dyre drinks i Aarhus. Det er ikke billigt, men til gengæld er alle drinks fantastisk velsmagende og serveret på en cool og opfindsom måde. De har en søsterbar i Gedulgt nede i midtbyen, som er indrettet som en speakeasy. Gedulgt har også interessante drinks serveret opfindsomt, men drinkskortet er ikke helt så stort og imponerende som Skt. Pauls, og jeg foretrækker også lokalernes indretning på Skt. Pauls. Begge kan dog anbefales. Lørdag anbefaler jeg også, at man bestiller bord!
Her er lidt inspiration i kraft af modebilleder fra modeblade, hvor mode møder drinks eller cocktails.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar