torsdag den 2. november 2017

Bathtub Joy


Det er et stykke tid siden, at jeg har blogget, for Bjarke kom hjem i sidste uge fra Kina efter 15 måneder, så der har lige været en masse ting, som gjorde, at jeg ikke har siddet ved computeren... mest af alt forbi jeg bare har brugt rigtig meget tid sammen med ham.
Indlægget her har ikke rigtig noget med det at gøre, men det er november nu og jeg er kommet i alt varmt er godt-humør, så ideen om et badekart fyldt med varmt vand virker nice. Det kan være indgangsvinklen til indlægget... Mest af alt synes jeg bare det er sjovt, at badekar er så populære i modeserier, at jeg samler alle de billeder, jeg falder over, og poster dem i indlæg på bloggen.. Vi er vist nået til indlæg nummer 8 med badekar. God fornøjelse!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar