onsdag den 8. november 2017

Just give me a dog already!!


Jeg er sygt hundeskruk i øjeblikket og kan næsten ikke vente med at få en hund. Jeg var egentlig lidt babyskruk det meste af sidste år, og bevares, jeg vil stadig gerne have børn, men lige nu ser allermest frem til at kunne få en hund og gerne også andre dyr. Bjarke er taget til sydjylland for at besøge sin far, og der hygger han sig i aften sammen med hans søsters hund, og jeg er lidt misundelig over, at han har hundeselskab i aften. Også selvom søsterens hund er lidt en damehund. Ikke så stor og meget pretty, men min må godt være lidt større, være lidt klogere og have lidt mere personlighed og selvværd. Det er nok bare mig. Hvis jeg fik en hund, som Bjarkes søster (og mor) ville jeg sikkert elske den ligeså højt som enhver anden hund.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar