tirsdag den 5. december 2017

Chanel houndtooth looks


I disse dage er Chanel i Hamburg for at lave deres årlige metier d'arts-show aka deres prefall-show, men her skal I se nogle looks fra deres aw17-show, nemlig looks med klassisk sort/hvid houndtooth-print. Printet er klassisk og brugt igen og igen af mange brands, men der er alligevel noget klassisk Chanel over print og ikke mindst materiale. Snittene på de forskellige looks er også quintessentielt Chanel (især by Lagerfeld), og jeg er især vild med buksedragten herover. Buksedragter er noget, nogle elsker at hade, og andre knuselsker. Jeg er mest på hold 2, selvom jeg ikke selv ejer en eneste, men det er fordi jeg samtidig er lidt skeptisk over for bestemte pasformer. Pasformen herover kan jeg rigtig godt lide.



SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














































Ingen kommentarer:

Send en kommentar