fredag den 8. december 2017

Grungy skjorte fra Chloé


Jeg er altid vild med oversize skjorter og cardigans og i det hele taget oversize-tøj, hvor man kan lege lidt med proportioner. Looket herover er lige min stil, fordi Chloé-skjorten er stylet med en kort nederdel, og da jeg har lang overkrop og korte ben, så handler det altid om for mig at enten "skjule" taljen eller få den rykket opad, som man kan med en højtalet nederdel. Den oversize cardigan er med til at skjule ens sænkede hofter.. det er faktisk ret smart, hvad tøj kan. 
Jeg er ret vild med Chloé-skjortens look - fra snit til farver. Jeg bliver aldrig helt færdig med grunge, selvom jeg som voksen ikke bør kaste mig ud i full on grunge - det er for teenagere og kostumefester!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET









Ingen kommentarer:

Send en kommentar