torsdag den 28. juni 2018

Burberry grafitti-looks


Jeg glæder mig lidt til, at Riccardo Tisci tager over hos Burberry - ikke fordi jeg ikke kunne lide Chritopher Bailey, det kunne jeg, men fordi jeg er ret sikker på, at Tisci går tilbage til at vise kollektioner på den traditionelle måde et halvt år i forvejen. Jeg har været smadderforvirret over Burrberrys kollektioner de sidste to år-tre år, så måske Tisci kan de-forvirre mig:) 
På den anden side, så har Baileys Burberry været Burberry for mig altid, så det er lidt vemodigt og farligt at sige farvel til ham og goddag til en italiener for det ikoniske britiske brand. I dette indlæg skal vi se et look, som jeg er forholdsvis sikker på, at Bailey stadig står bag (eller et interim designteam, who knows). Looket er ikke klassisk Burberry, men det vækker opsigt med Burberry som grafittiprint. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar