lørdag den 7. juli 2018

Rødt mønster på silke fra Mulberry


Jeg er blevet ret vild med Mulberry igen med den nye chefdesigner. Der var nogle år, hvor Mulberry blev lidt for mainstream, og alle havde en bayswater-taske, og jeg kunne ikke care less. Nu har jeg selv købt en Mulberry-taske - og ja, det er det dyreste inden for mode, jeg nogen sinde har købt, og så var det sådan set en ok pris i forhold til andre mærker, jeg på forhånd ville have sat i samme kategori. Men anyways, også tøjet er jeg ret vild med. Det er på den ene side ret feminint, men også lidt barnligt og alligevel ikke tuttenuttet eller på nogen måde prinsesseagtigt. Det er meget engelsk. Og så er det cool. Her er det skønt silke med et print, som bare er lækkert at se på. Jeg er også fan af hattene som gik igen i hele kollektionen i mønstre matchende forskellige looks.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar