søndag den 9. december 2018

Sort kappekjole fra Loewe


Her skal vi se en sort kappekjole fra Loewe, der lige så godt kunne være fra Givenchy eller Valentino. Jeg ser den brugt blandt moderigtige businesskvinder, der gerne vil skille sig lidt ud, men som stadig godt kan lide sort og noget elegance. Den er også god ovenpå gallakjoler, da man ikke skal bekymre sig om ærmer eller volumen alternative steder. Jeg kunne også gå med den uden at det vil se fuldstændig malplaceret ud, og det må man sige er felksibelt design med bred målgruppe. Jeg er dog ikke rigtig målgruppen, da kapper er trælse sammen med rygsække, og jeg bruger tit rygsæk, og jeg har desuden heller ikke penge i Loewe-klassen. Det har de færreste, men man kan jo lade sig inpirere, hvis man er til kapper...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET












Ingen kommentarer:

Send en kommentar