mandag den 22. juli 2019

Modekampagner s/s 2019 part III



Gucci er som altid en kampagne, man ser frem til, fordi de altid er eventyrlige, foregår i et særligt univers og er fotograferet flot. Denne gang er vi i 1940ernes Hollywood. Jeg ser Coen-brødrenes tribute til netop tid: Hail, Caesar!-for mig, når jeg ser kampagnen. Den er flot. 


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




Bottega Veneta er det Céline. Juergen Teller fotograferer. Skift logoet ud og ingen ville bat en eye. Klager dog ikke, da layoutet er lækkert og billederne skønne. 


Nogle af billederne i Diors kampagne her fungerer ret godt. Ruth Bell, som er med i samtlige Dior-kampagner udover dem Jennifer Lawrence poserer i, er god på flere billeder, men på langt de fleste er hun og hendes medmodel Selena Forrest sådan lidt lost i forhold til balletdanserne på modsatte billede. De er ikke rigtig skulpturelle, elegante eller adrætte til konceptet.




Jeg elsker denne model, som jeg ikke kan huske navnet på, men hun ligner virkelig et maleri og har et helt særligt udtryk. Hende skal vi nok se mere til. Hendes ansigt og øjne alene er kampagnen værd, men farver og dybde i billederne er også helt i top.




De engelske topmodel Edie Campbell poserer sammen med den nye danske model Olivia Vinten for Etro, og bare det at vi har en dansker med gør den interessant. Om de modeller komplimenterer hinanden specielt godt, ved jeg ikke rigtigt, men de er udenfor og solen falder flot. I like.





Giorgio Armani er måske ikke det meste spændende brand, men flere af billederne her er ret skønne. Det er en fantastisk baggrund. Især Charlee Frasers billeder er gode.



Jeg kan rigtig godt lide sæsones SLP-kampagne. Bevares, det hjælper altid, at Freja Beha er blandt modellerne, men jeg holder af layoutet, der er gamle YSL møder ny Saint Laurent. Billedekvaliteten er god og vi er on location fremfor i et studio. Det er cool og sexet og glamourøst. Bestået.






Valentino kunne også godt være old Céline gone party wear, men jeg kan godt lide det. Tøjet er pænt og modellerne flotte.




Irina Shayk endte med flest billeder i magasinerne, men der er som I kan se en del flere modeller såsom Shalom Harlow, Bella Hadid, Vittoria Ceretti, Imaan Hammam, Adut Akech m.m.. Det er simpelt, men det passer godt til Versace, 



Der var virkelig mange modeller i denne sidste Karl Lagerfeld-kampagne for Chanel. Der var balndt andet plads til danske Sarah Dahl, men desværre kun på et billede. Ellers er det så klassisk som det kan blive. Borderline kedeligt, men det kunne være meget værre. Modellerne er flotte og tøjet tydeligt.



Anna Ewers er igen igen kampagnemodel for Isabel Marant, men har fået selskab af Binx Walton og Rianne Van Rompaey. Pæne modeller og cool billeder i cool tøj. Ikke så meget mere at sige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar