mandag den 24. august 2009

Hver dag er tøjdag

Billedet er taget hjemme i København, men da jeg i Århus ikke har hele mit klædeskab med, så har jeg også kjolen på i dag - jeg synes, jeg ser meget sød ud. Og slank. Ellers kan jeg se på billedet fra i fredags, at sommerferien har været gavmild ved min krop (selvom frodig er det nye slank i modeverdenen med Lara Stone som en af de modeller, der signalerer det nye ideal, så har det stadig ikke noget at gøre med min sensommerkrop ( i modeverdenen betyder frodig velsagtens undervægtig med bryster, mens slank betyder skinny to the bone-nær-døden-undervægtig). Min krops konturer er let forståelige. Sommeren har været én lang fest med nok at drikke og nok at spise. En fantastisk sommerferie. Nu må vi se, om det kan lade sig gøre at komme i hverdagsmodus igen! Anyways, det bliver (heller) ikke i dag, at hverdagen sætter ind. Jeg stod op klokken et. Menuen står på råstegte kartofler, stegte pølser og ketchup galore. Dagens planer er indtil videre noget med poker, et afsnit gossip girl og herremeget kaffe. Nu må vi se. Man kan aldrig vide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar