torsdag den 12. november 2009

Alexas hår



Egentlig ville jeg gerne have langt smuk tykt hår med smukke tykke bangs (tilføj et par flotte markerede kindben, en lille fin næse og hage og bardot-læber) Whatever. Det har jeg ikke. Og lige nu er jeg i den situation, at mit hår er ødelagt, fordi jeg behandler mit hår på en måde, som jeg end ikke ville byde min værste fjende. Jeg burde klippe mig skaldet. Det vil min kæreste blive ked af. Og jeg tror heller ikke at det vil klæde mig. Jeg har en mærkelig hovedskal - dem som har mærket efter, vil give mig ret. Men hvad siger I? Tror I hår a la Alexa kunne være en ide? Jeg ligner hende på ingen måde, så I skal lige bruge jeres fantasi. Der er også lidt variationer at vælge mellem, men pointen er, at jeg bliver nødt til at klippe mit hår kortere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar