onsdag den 30. december 2009

Forsinket søndagsfemmer

Før jeg tog hjem på juleferie, havde jeg nogle venner og venners venner på besøg, hvor den ene herre undrede sig over, at jeg ikke har særligt meget dansk musik. Og nej, det har jeg ikke af en eller anden grund - jo, jeg har helt efter bogen Figurines, Mews og Oh No Onos udgivelser, men ellers...? Ugens liste er derfor dedikeret til fem danske numre fundet i mit bibliotek, som jeg faktisk godt kan lide:

1. Er De Sjældne: Fødder (Stillwalker Remix) - hm, er det Lone Hørslev der har skrevet teksten? Sød
2. Speaker Bite Me: Belle de Boskoop - yndlingsband i gym, men nummeret her er fra sidste skive
3.Call Me Kat: Bug In a Web - vældig fint nummer.
4.Simon Gylden: Young and Beautiful - SG minder mig om karens køkken i kolding - fint nummer
5. Boom Clap Bachelors: Combiner - endnu et nummer indsunget på dansk. God stemning i nummeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar