mandag den 11. januar 2010

Hvornår kommer jeans med flare tilbage?


Fra 5. klasse til 2. g gik jeg i den slags bukser, som it-pigerne (blogger Elin Kling, Kate Moss, Olsen twin (?) og blogger Rumi fra Fashiontoast) viser ovenover. Er de tilbage? I 2.g skiftede moden pludselig og lige siden har jeg gået med stramme jeans (det startede samtidig med at det blev smart med lange/halv lange støvler uden på bukserne!). Jeg kan ikke forestille mig at skulle trække i et par jeans med flare igen, for jeg fik så utrolig korte og robuste ben ligesom bukserne hurtigt blev slidt i stykker, når man trådte i dem. Måske er der til gengæld en ny generation, som aldrig har prøvet at blive træt af dem, som snart vil begynde at synes, at de er for svedige? Måske gør de ikke? Jeg er ikke firstmover på den her;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar