lørdag den 9. januar 2010

Lørdagstoner

Vi tager lige musikfemmeren en dag for tidlig. Jeg tager om ganske kort tid til Århus og regner ikke med at blogge de næste par dage, hvor der skal forberedes til eksamen og hygges med kæresten.

1. Memory Tapes: Bicycle - helt eminent nummer af New Jersey-baserede Dayve Hawk. Jeg må hellere få lyttet til hele albummet.
2.Camera Obscura: French Navy -  Dejligt nummer fra skotternes fortjent roste plade My Maudlin Career fra 2009.
3. Yo La Tengo: Here to fall - alletiders favoritband, som blev startet helt tilbage i 1984, men som også med deres nyeste album fra 2009 formår at skabe yndlingsmusik.
4. Delorean: Deli - jeg hørte nummeret forleden i Urban Outfitters og blev mindet om, at det altså er ret fedt. Nummeret ligger på den fine ep Ayrton Senna, som jeg klart kan anbefale.
5. Neon Indian: Should have taken acid with you - Neon Indian er blevet hypet en del sidste år. Jeg er ikke head over heels over albummet, men nummeret her er rigtig fint.

Det har været en uge, hvor jeg faldt over numre, som jeg troede, at jeg var blevet træt af, men som jeg i stedet bare blev gladere for. Der kan man se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar