torsdag den 8. april 2010

NB 999 Feral Collection

Jeg er for øjeblikket på udkig efter et par sneakers, hvilket er svært, for der er alt for meget lækkert derude. Indtil jeg beslutter mig, kommer jeg nok til at skrive et par indlæg omkring dem, som jeg overvejer.
Jeg har set mig varm på New Balance's 999 Feral Collection, som jeg synes er cool. Særligt disse fire par. Ved ikke hvilket par, jeg mest hælder til - måske de grå nederst til højre, selvom de til gengæld ikke er så farverige?! Jeg ved overhovedet ikke noget om pris, efterspørgsel og udbud. Men de er nice, jep.
Når jeg kigger på sneakers, kan jeg mærke, at jeg hælder til mærkerne Nike, Adidas og New Balance. Et par Asics kunne snige sig med i opløbet, men det ville være en sensation, hvis de endte med at vinde min gunst. Man ved dog aldrig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar