tirsdag den 18. maj 2010

Bedre end Gossip Girl?

I hvert fald fashion wise?
Den populære blogger Jane Aldridge fra Sea of Shoes har en eksklusiv, legesyg, farvestrålende stil, hos hvem selv Patricia Field ville kunne finde inspiration til SATC. Jeg kunne desuden sagtens se nogle af karaktererne i Gossip Girl klædt på i tøj fra Janes garderobe, som er fyldt med de vildeste Chanel og Prada sko og jeg skal komme efter dig. Jeg kunne aldrig selv gå sådan klædt. Det er alt for prinsesseagtigt, high society, way too much til min danske hverdag, men det betyder ikke, at jeg ikke sukker over hendes fabelagtige looks.

I love the blogger Jane Aldrigde of Sea of Shoes because of her amazing outifts. I want the characters of Gossip Girl to dress like that!!!

Source: Sea of Shoes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar