mandag den 10. maj 2010

camel er det nye sort

Giambatista Valli laver måske ikke ligefrem cutting edge fashion, men denne kollektion oser til gengæld af overklasse, hvilket fascinerer mig overmåde meget: jeg får straks billeder i hovedet af kølig arrogance og underspillet dekandence (som jeg har læst et sted, så kræver beige, nude, camel og den slags farver særligt velplejet hud og hår, som gør det til en farve, som virker bedst for overklassen. De har nemlig råd til dette look.).
Derudover har Valli formået at lave en kitten heel, som jeg rent faktisk er vild med. Jeg hader ellers den åndssvagt lave, tynde hæl, som efter min mening er sat i verden for at gøre kvinder grimmere - aber this one I love!

/I really like this collection from Giambatista Valli because everything looks lux and should only be worn by reserved upper class women. Some one with perfect hair and skin. Some one who spends her holidays in Aspen or Paris but lives in some affluent area in America. Some one who doesn't necessarily follow trends but always wears expensive clothes without too much noise. 
I even like the kitten heels although I usually hate kitten heels. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar